środa, 6 listopada 2013

BONIKE

Komplet  wykonany jakiś czas temu  na prezent według precyzyjnych wskazówek :)
Na początku kiedy usłyszałam, że ma być to model  TREASURES OF AZTECS  ale w kolorach (bordo, bardzo jasna zieleń, złoto, ecru) których sama nigdy bym nie połączyła - moja odpowiedz  brzmiała NIE. To nie moja bajka, nie moje kolory, to się gryzie, nie pasuje etc.  Ale kusiło mnie to połączenie kolorystyczne, zaczęłam przymierzać, dobierać dodatki , odcienie i w końcu odważyłam się  :)










21 komentarzy:

  1. Śliczny komplet :-) Czasem zestawienie wydawałoby się niepasujących do siebie kolorów, daje niesamowity efekt. Ale to musi trafić w odpowiednie ręce :-) Piękne i dające efekt niesamowicie świeżego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze kiedy zaglądam do Ciebie jestem zachwycona tym, co widzę. Komplet jest niesamowity, połączenie barw ma w sobie jakąś głębię (zwłaszcza gdy się patrzy na naszyjnik). Niezmiennie opuszczam Twoją stronę pod ogromny wrażeniem.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Your work is absolutely stunning! This latest collection is perfect for the Christmas holiday. Keep up the great work!

    OdpowiedzUsuń
  4. komplet jest prześliczny trudno oderwać wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest cudowne :) brak słów żeby opisać, a motyw świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie to wygląda.
    dało Ci się stworzyć prawdziwe cudo.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna, a kolorystyka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, mam mieszane uczucia :) ale lubię spełniać życzenia, więc ....

      Usuń
  8. Wspaniałe dzieła, można patrzeć i patrzeć i nigdy dosyć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I dobrze że się odważyłaś!
    ta zieleń niesamowicie odświeża bordo, które według mnie jest ponure i nudne...
    ale w Twoim wykonaniu to wszystko jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bordo toleruję tylko w połączeniu z granatem, złotem ecru - bordo i zieleń - nie, nie przekonam się :)

      Usuń
  10. no i cudnie wyszło! szczęka opada!!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam projekty i wykonanie. Dla mnie są po prostu wypasione :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, piękny, piękny... :) Komplet jest świetny :)
    Pozdrawiam serdecznie
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...