niedziela, 13 maja 2012

Łososiowej kolekcji ciąg dalszy :)








Zakochałam  się w tym delikatnym, subtelnym, niezwykle kobiecym kolorze. I bardzo żałuję, ze nie potrafię pokazać na zdjęciach  tego pięknego koloru. Chociaż  teraz jest o niebo lepiej niż w poprzednich  kolczykach. Kolor jest  przynajmniej bardziej zbliżony do rzeczywistego. Ich wykonanie zajęło mi ok 18 godzin, ale kiedy je skończyłam pomyślałam sobie, że dwie ostatnie pary kolczyków  to chyba jedne z piękniejszych przedmiotów jakie do tej pory zrobiłam. Wg. mnie mogą  być pięknym uzupełnieniem sukni ślubnej bądź wiosenno-letniego stroju w pastelowej  tonacji. Dodałam kryształy Swarovskiego w kolorze Rose Peach, perły Pink Coral (o absolutnie obłędnym odcieniu koralowego różu) i koraliki  Toho Milk  w odcieniach jasnej  brzoskwini i alabastru. Odrobina  złotego sutaszu podkreśliła  elegancki charakter  tych kolczyków.  W ogóle ten model jakoś tak się ładnie "złożył"  :). Zastanawiałam się jak wykończyć dół kolczyków,  pierwotnie chciałam  zamiast elementu z perłą  umieścić ładny kryształek lub  minerał, ale model był jakiś nie skończony, czegoś tam brakowało. Zależało mi żeby była konsekwencja  i symetria, góra i dół kolczyka  spójna  pod względem kształtu i użytych  materiałów. Czy mi się udało ?

35 komentarzy:

  1. Przepiękne idealne do slubnej sukienki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Un color muy elegante, un modelo fantástico!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Są przepiękne! Pierwsza myśl jaka mi się nasunęła na ich widok, to to, że są barokowe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście ,że się udało!!!! Są absolutnie piękne,aż zaparły mi dech w piersiach!!
    Podziwiam precyzję wykonania i dobór dodatków, jestem pod ogromnym wrażeniem!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No aż nie wiem co mam powiedziec, myslę na ich temat dokładnie to, co jest we wpisie :) Wszystko jest idealne, kolor kryształków, sznurków, moje ulubione koraliki, kształt, perfekcja... Każda kobieta wyglądałaby w nich przepięknie i kobieco... Mam nadzieję, że szybko nie porzucisz tej tendencji ;) Naprawde miło się ogląda takie cuda (choc zżera mnie zazdrośc) :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oj udało się udał!
    Przepiękne kolczyki, cudownie wszystko dobrane i wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam prace od dawna, ale te kolczyki... są niesamowite, są jak koronka. Są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  8. uauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Fantastico, es precioso.

    OdpowiedzUsuń
  9. Son una preciosidad!!!!
    Y el color es muy ,muy fino!!!!
    felicidades !!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. prezpiekne te kolczyki, nie dziwie sie ze zakochalas sie wtym kolorze bo ja takze

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo a ten kolor wspaniały :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś wspaniałego, małe dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem jakim cudem mogłam tu wcześniej nie trafić! Fantastyczny blog z ogromną pasją - co widać po Twoich dziełach :) Jestem zauroczona każdą rzeczą, którą tu zobaczyłam - arcydzieła! :)
    Pozdrawiam serdecznie, będę zaglądać regularnie :)
    ComoLaLuz

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolczyki z okruszkiem magii. Zaglądam na nie co troszkę i oczu oderwać nie mogę. Zapamiętuję się w zaułkach sznurka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za komentarze i witam nowych gości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne!!!! Absolutnie doskonałe!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. absolutne mistrzostwo świata!
    ogromnie podobają mi się Twoje prace

    wielki ukłon w Twoją stronę

    pozdrawiam

    Nika

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj uspokój się, jak masz wątpliwości to pospaceruj po swoim blogu :D Czy jest szansa, że zdradzisz mi gdzie nabywasz taki piękny kolor?

    OdpowiedzUsuń
  19. W Kadoro - to jedyny sklep gdzie znalazłam ten piękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To jest ten różowy III? kurde mogliby rozwinąć nazewnictwo kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety nie, własnie sprawdziłam -juz go nie ma w sprzedaży, nazywał się łososiowy

    OdpowiedzUsuń
  22. kurcze jaka szkoda, już kamieni nazamawiałam do niego.. no nic szukam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ba!!! Czy się udało??? BOSKIE!!! Perfekcyjne!!! Subtelne!!! Czarujące!!! Delikatne!!! itd. :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Biżuteryjne dzieło sztuki:))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam czy ja mogę je gdzieś kupić? są śliczne!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne boskie brak słów po prostu super... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale śliczny kolor :) Patrzę na Twoje prace i mam taką ochotę tworzyć :) Jednak wiem, że dużo pracy przede mną...., aby dojść do takiej perfekcji. (Chociaż dopiero zaczynam, może coś będzie) Przede wszystkim GRATULUJE wszystkiego, pomysłowości, wyczucia estetyki,staranności... i wszystkiego innego co powoduje, że Twoje prace są tak cudowne. PODZIWIAM CIĘ

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...