niedziela, 28 lutego 2010

CASA MILA







Przedstawiam Państwu naszyjnik, który rozpoczyna kolekcję inspirowaną detalami architektonicznymi A. Gaudiego architekta- geniusza, którego nie muszę przedstawiać i który mial duzy wplyw na decyzję o wyborze kierunku studiów mojej starszej córki :)
Prezentowany naszyjnik jest wyrazem zachwytu nad dziełem ludzich rąk. Odwzorowuje niezwykłe balustrady balkonów Casa Mila, zwanej przez mieszkańców Barcelony Kamieniołomem- ostatniej świeckiej budowli Gaudiego. Po niej poświęcił się całkowicie Sagrada Familia.
Naszyjnik wykonany przeze mnie od podstaw ze srebra próby 999 i925 wg. mojego projektu. Wokół przepięknego labradorytu o silnej zielono- morskiej labradoryzacji umieściłam motywy roślinne przypominające pnącza z balustrad Casa Mila.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...